tirsdag, mars 17

Sko & Sko & Sko litt sminke og klær


En fremmed adda meg på facebook her om dagen, og jeg bare tok det normalt og sa
"hello :) og hvem er du?"
han sa " Hello Emilie, jeg fant deg på nette og håper det er ok?"
Og det er jo alltid kjekt å bli kjent med nye folk så jeg sa ja.
Etter hvert så ja.. Han er bare så utrolig løyen. Hvis jeg har lyst på noen SKO, så kan jeg bare få!
Altså jeg fant ut, HAN ER 100% SKO GALEN.
Og det mente jeg serriøst og! Vi snakket om sko i 2t.
Og jeg ble serriøst dritt lei av det. Han var faen meg sko avhengi deluks ass..
Så jepp, vi snakker enda om sko, også vil han gi sko til meg.
Men jeg sier nei siden jeg vil liksom ikke utnytte han, men når jeg sier det så driter han i det.
Så jeg lurer bare 100% hva som feiler den duden.
"/


1 kommentar:

  1. wtf?
    kansje han er en sånn fetish pervo gris?
    :O
    hahah omg. lol

    SvarSlett