tirsdag, februar 17

No brace - New camera - More snow

No more brace face

det er så utrolig deiligt å få kunne kjenne tennene mine igjen!
nå har jeg hatt "reggis" i ca 2år.
OG det er så utrolig deilig å få

kunne smile igjen, uten å være så jævlig flau øve det!
mange kommer til meg nå og sier
" wooow" "fiine tenner emilie"
hahah det er så løye,
noen merker det med en gang mens noen,
bare driter langt i det! Hahahha, en vennine av meg merka det
ikke etter 2 uker =O da lurer jeg på hva hun glodde så på meg.
Kanskje jeg hadde maskara under øynene mine ?! naaaai

hun er perfeksjonist og ville sakt det med en gang vedder jeg på =P




NEW CAMERA

satan, detter er så utrolig digg! mamma er min engel! hun reddet meg
fra det uduglige kameraet mitt til et kjempe super bra kamera,
som egentlig er hennes da! men jeg er så snill og får låne det av
henne (aa'.


mamma sitt kamera - dikt

mamma mamma
kamera kamera
hva er dere to til sammen?

jo det skal jeg si
mitt livs kjærlighet
mamma fødte meg
kamera ga meg
dere 2 er de beste
beste beste beste
ilu ;*

[kødde dikt]

More Snow

men herregud! har du Gud der oppe i himmelen tenkt å drepe meg eller?
I bibelen sier du elsker alle på jord, men jeg tror neppe du elsker meg!
Du hvet F*** hvor mye jeg HATER snø.. Snøen skal bare være på fjellet.
Men neida! Du bringer 50cm med snø til Stavanger by.
: @@@@ dette hater jeg så innderlig mye GUD.
Så jeg ber til deg min kjære Gud:
Ta snøen vekk fra mitt syn,
jeg er allergisk mot snø,
jeg fryser inni meg,
hjerte mitt blir til is.
hjelp meg da,
Amen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar